اعتراض به انتشار کتاب رنگ آمیزی برای کودکان

در اين کتاب رنگ آميزي کودکان، صحنه هايي از حملات يازدهم سپتامبر به مرکز تجارت جهاني به تصوير کشيده شده است. يکي از اين صفحه ها نشان دهنده صحنه کشته شدن اسامه بن لادن رهبر گروه القاعده است که خود را پشت سر يک زن محجبه پنهان کرده است و يک سرباز آمريکايي نيز تفنگ خود را به سوي او نشانه رفته است.


به گزارش آخرین نیوز ، يک کتاب رنگ آميزي براي کودکان که به مناسبت دهمين سالگرد حوادث تروريستي يازدهم سپتامبر منتشر شده است خشم مسلمانان آمريکا را برانگيخت .


اين کتاب سي و شش صفحه اي "ما هرگز يازدهم سپتامبر را فراموش نخواهيم کرد - کتاب آزادي کودکان" نام دارد. در اين کتاب رنگ آميزي کودکان، صحنه هايي از حملات يازدهم سپتامبر به مرکز تجارت جهاني به تصوير کشيده شده است. يکي از اين صفحه ها نشان دهنده صحنه کشته شدن اسامه بن لادن رهبر گروه القاعده است که خود را پشت سر يک زن محجبه پنهان کرده است و يک سرباز آمريکايي نيز تفنگ خود را به سوي او نشانه رفته است.


بـه گـزارش خبرگـزاري آلمان ، در متن همراه اين تصوير نوشته شده است "کودکان! حقيقت اين است که اين اقدامات تروريستي توسط افراط گرايان اسلامگرا و تندروي مسلمان صورت گرفته است که از آزادي متنفر هستند. اين افراد ديوانه از شيوه زندگي آمريکايي متنفر هستند، زيرا ما آزاد هستيم و جامعه ما نيز آزاد است."


رهبران جامعه مسلمانان آمريکا انتشار اين کتاب را محکوم و اعلام کردند اين کتاب ميان تروريستهايي که مسئول حملات يازدهم سپتامبر هستند و پيروان ميانه روي دين اسلام هيچ تفاوتي قايل نشده است . مسلمانان آمريکايي عقيده دارند مولف اين کتاب داراي عقايد اسلام هراسانه است.


وين بل" مولف اين کتاب در اين باره اعلام کرد نسخه هاي چاپ اول اين کتاب با تيراژ ده هزار نسخه تماما به فروش رسيده است و اين کتاب حاوي هيچ مطلب توهين آميزي نيست. وي در گفتگوي خود با شبکه هاي خبري در اين باره گفت : "اين کتاب نشان دهنده تاريخ است. اين کتاب کاملا بر اساس وقايع تاليف شده است. اين کتاب قصد ندارد هيچ گروه يا افراد خاصي را به تصوير بکشد. موضوع آن درباره نوزده هواپيما ربايي است که به آمريکا آمدند و مردم ما را به قتل رساندند." ُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُُ

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا